לייעוץ והזמנות – 077-3013439

טיפים להורדת חומצת השתן

האם סבלתם בעבר מהתקף גאוט או שאולי הבנתם שרמת חומצת השתן שלכם מעל הנורמה ואתם מעוניינים להוריד אותה באופן טבעי? ריכזנו עבורך 10 טיפים חשובים שיעזרו לך להוריד את חומצת השתן (אוריאה בדם) באופן טבעי ובטוח

טיפים להורדת חומצה אורית גבוהה לרמתה התקינה

  1. שתיית מים – שתיית 2-3 ליטר מים ביום תעזור למהול את רמות חומצת השתן בגוף. לכן, דאגו שיהיה לידכם בקבוק מים מינרלים ותהיו מודעים לכמות המים אותם אתם שותים כל יום.
  2. צריכת תוספים טבעיים להורדת חומצת השתן ולטיפול בדלקות – תוספים טבעיים המכילים רכיבים נוגדי דלקת, אנטיאוקסידנטים ומשקמי כבד יעזרו מאוד בהורדת חומצת השתן ואף יעזרו למנוע התקפי גאוט. למטופלי אני ממליצה על פורמולת הפלמורין והפרוטקטינול (בהתאם למצב המטופל) אשר מכילות צמחי מרפא ותמציות צמחים כגון תמצית כורכומין, מורינגה, MSM, גדילן מצוי וצמחים נוספים שמיועדים להורדת חומצת השתן, לטיפול בגאוט ובדלקות.
  3. הקפדה על תזונה מותאמת – לתזונה השפעה מכרעת על ייצור חומצת השתן. מחקרים הראו שדיאטה יכולה להוריד 1-2 מיליגרם לדציליטר במקרים שהעלייה נוסעת מסיבות גנטיות. במקרים רבים שעליית חומצת השתן היא משנית, כמו בשל אורח חיים לא תקין, יש סיכוי להפחתה בהתקפים על ידי מעבר לאורח חיים בריא וצריכת אנטיאוקסידנטים מתאימים. ההבדל בין הפורינים מהצומח לבין פורינים מן החי- הוכח מחקרית שפורינים שמקורם מהצומח אינם מעלים חומצת שתן ואף מורידים אותה, למעט פטריות, אספרגוס ותרד ואצל חלק מהמטופלים חצילים, ברוקולי וכרובית.
  4. צריכת ויטמין סי – בכדי לצרוך ויטמין C, אני ממליצה לשתות מים פושרים עם לימון סחוט טרי כל בוקר, זה גם יעזור להוריד את רמת החומציות בקיבה..
  5. הוספת רכז דובדבנים שחורים – רכז דובדבנים שחורים הוכח כתומך בהורדת חומצת השתן ולכן מומלץ לשתות 2 כפות של רכז על ליטר מים פעם ביום.
  6. צריכת עגבניות מבושלות – בכל מה שקשור לעגבניות וגאוט, ניתן לצרוך עגבניות מבושלות או מטוגנות קלות עם שמן זית המכילות ליקופן שהוכח מחקרית שרמות גבוהות של ליקופן מורידות חומצת שתן בדם. אך מאידך, אני ממליצה להפחית בכמות העגבניות הטריות בשל רמת החומציות שלהן.
  7. צריכת מזונות בסיסיים – מומלץ לצרוך מזונות בסיסיים ולא חומציים. חומציות יתר היא כר פורה להתפתחות תהליכים דלקתיים. כך לדוגמה צנון לבן וג'ינג'ר מגבירים בסיסיות ואף ישפרו את העיכול.
  8. המעטה בשתיית קפה – על אף יתרונות מסויימים שיש בשתיית קפה, אני ממליצה לצמצם את שתיית הקפה לכמות של ספל ביום. הקפה הופך לחומצי בגוף ויש לו גם אפקט משתן.
  9. הימנעות ממוצרי חלב – מומלץ להמעיט בצריכת מוצרי חלב בעיקר מוצרים מפרה ההופכים לחומציים בגוף. על מנת למנוע חוסר בקלציום בגוף מומלץ לצרוך ירקות, אגוזים ושקדים משופעים בקלציום.
  10. החלפת מלח לבן(מלח שולחן רגיל) במלח ים אטלנטי – מלח ים אטלנטי המכיל מינרלים יוצר בסיסיות בגוף בעוד מלח לבן מסחרי יוצר חומציות.

לסיכום

המפתח לבריאות תקינה היא שמירה על כלכלה מאוזנת, משקל מאוזן, פעילות ספורטיבית מתונה, תרגול מדיטציה, נשימות ויוגה, צריכת מזונות בסיסיים, פירות, ירקות, וצריכה של אנטיאוקסידנטים. אלו חיוניים לתקופה בה אנו חיים, אשר רמת הרעלים במזון שאנו צורכים ובאוויר שאנו נושמים גבוהה. כמו כן יש להימנע ממזון מעובד, מסוכרים ומשומני טרנס המשבשים את הפעילות תקינה של מערכות הגוף וגורמים מעבר לנזקים שונים בגוף גם לעליה ברמת חומצת השתן.

בסרטון: ד"ר שרה ברק על טיפול בחומצת שתן גבוהה בדם ללא דיאטות קיצוניות!

רוצים לקבל הדרכה לטיפול טבעי בגאוט? מלאו את הפרטים והסרטון בדרך אליכם!

אז מה למדנו היום:

רוצים לדעת איך להוריד את עודף חומצת השתן בדרך טבעית? השאירו פרטים ליצירת קשר עם ד"ר שרה ברק לקבלת פורמולות מותאמות אישית!

ביקרתם בחנות האונליין שלנו?

מבחר חבילות ופורמולות טבעיות לטיפול בגאוט במחירים שאסור לפספס!

המלצות של לקוחותינו:

מאמרים מקצועים נוספים:

ד"ר שרה ברק
ד"ר שרה ברק
ד”ר שרה ברק (Ph.D), מומחית לטיפול טבעי בגאוט ואחראית על הידע המקצועי שהחברה מספקת. ד”ר ברק אמונה על פיתוח הפורמולות הטבעיות שלנו ועל הליווי המקצועי של כל מטופלינו. בנוסף הצוות מורכב ממנהלים, אנשי מקצוע מוכשרים שמלווים את המטופלים במהלך הטיפול. הבסיס לטיפול מושתת על עקרונות הטיפול של ד”ר שרה ברק והוא כולל ייעוץ מקצועי אישי לכל מטופל, טיפול בפורמולות טבעיות, מידע חשוב וסרטונים מלמדים בנושא הגאוט. כדי להתחיל בטיפול אתה צריך לעשות צעד אחד ולפנות אלינו, משם אנחנו כבר נסביר לך איך כדאי לך להמשיך.

יש לכם שאלה? מעוניינים במידע נוסף? הגיבו בתיבה למטה ונענה בהקדם!

2 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

מאמרים מקצועים נוספים:

מאמרים מקצועים נוספים:

כאבי גאוט בכף הרגל

כאבי גאוט ברגל

למה גאוט בא לידי ביטוי דווקא ברגלים? מחלת הגאוט מתבטאת לרוב בהתקפי כאב עזים בבוהן כף הרגל. הופעה של מחלת גאוט ברגל נובעת מצבירת יתר של חומצת

קרא עוד »

תרופות סבתא לטיפול בגאוט

גאוט היא אחת המחלות העתיקות המוכרות לעולם הרפואה כך שבמשך אלפי השנים שהיא לוותה את האנושות התפתחו דרכי טיפול רבות לטיפול בתסמיני המחלה. היום לחלק

קרא עוד »
0
Would love your thoughts, please comment.x
אני רוצה לשאול שאלה
1
יש לך שאלה על גאוט?
היי,
איך אוכל לעזור לך?