לייעוץ והזמנות – 077-3013439

טיים אאוט למחלת הגאוט

ד"ר שרה ברק (Ph.D) פיתחה שיטת טיפול טבעית למחלת הגאוט (שיגדון), אשר החזירה את בנה ועוד אלפי מטופלים, לשגרת חיים בריאה, ללא כאבים.

המניע למציאת התגלית של ד"ר שרה ברק הוא אולי המניע לפעולה החזק ביותר שיכול להיות למטפל ולאדם. חיפוש מענה טיפולי למצוקה מהמקום האישי ביותר. ברק (64), מתגוררת בכוכב יאיר ומטפלת בקליניקה שהקימה לפני כ-30 שנה. היא סיימה את לימודי הסיעוד בהדסה ובתל השומר בשנות ה-70, עבדה ביחידה לטיפול נמרץ ושימשה כאחות ראשית בשלושה קיבוצים. ברק: "עוד מצעירותי היתה לי תשוקה אינסופית למקצוע הטיפול. היכולת לעזור לאדם במצוקה, לגאול אותו מייסורים ולעיתים אף להציל את חייו היא דרגת הסיפוק הגדולה ביותר שאני יכולה לדמיין לעצמי, זה, וכמובן זוגיות וגידול ילדים. כבר כאחות הבינה שהטיפול התרופתי הקונבנציונלי מכוון בעיקר לפתרון תסמיני מחלות, וישנה הרבה פחות התייחסות לתזונה ולגורמים להתפרצות המחלה.

"הבנה זו, גרמה לי לבדוק מה יש לרפואה האלטרנטיבית להציע בנושא כה מהותי". בחיפוש אחרי תשובות אלטרנטיביות, החלה בלימודי רפואה סינית, נסעה לסטאז' בסין, וסיימה בהצטיינות לימודי דיקור וצמחים סיניים. "נפתח בפני עולם רחב של הבנה ותפיסה טיפולית, והתוודעתי ליכולת הריפוי האדירה של עולם הצמחים על גוף האדם", היא מספרת. אבל הסיפור האמיתי שלה מתחיל כאן, לאחר שנים של טיפול בחולים רבים, המציאות העמידה אותה במבחן אישי לא פשוט, עת בנה, בחור בריא בשנות ה-30 ואב לשתי בנות קטנות, אובחן כחולה במחלת הגאוט והחל לסבול מהתקפי כאב עוצמתיים אשר שיבשו לחלוטין את שיגרת חייו וחיי משפחתו הצעירה.

מהי בעצם מחלת הגאוט?

גאוט (שיגדון בעברית), היא מחלת מפרקים אשר מתבטאת בכאבים עזים ובלתי נסבלים במפרקים. הסיבות העיקריות להופעת המחלה: תזונה עתירת חלבון מן החי, צריכת אלכוהול, צריכה של מזון מתועש, גנטיקה, שינויים הורמונליים, מתח נפשי וספורט מאומץ. כ- 80% מהסובלים מהמחלה הם גברים מעל גיל 35 וכ-20% מהסובלות מהמחלה הן נשים, בעיקר בתקופת גיל המעבר. היקף המחלה עומד על בין 2.5% ל4% מהאוכלוסייה העולמית. האחוזים עולים משנה לשנה, כתוצאה מאורח חיים לא מאוזן שמאפיין את המאה ה-21.

מהם מאפייני מחלת הגאוט?

המחלה מאופיינת בהתקפי גאוט, התקפי כאב נוראיים חוזרים ונשנים שנמשכים מספר ימים עד מספר שבועות. מקור הבעיה הוא עלייה בחומצת השתן בדם. חומצת שתן גבוהה מידי (מעל 7 מיליגרם לדציליטר) נוטה לשקוע במפרקים השונים ומתגבשת לסיבים קריסטליים דמויי סיבי זכוכית הפוגעים במפרקים וברקמות ויוצרים דלקות. לרוב, הכאב יתחיל בבוהן כף הרגל אך יתכן ויופיע או יתפשט גם למפרקים אחרים. המחלה עשוייה לגרום לאורך זמן לנזקים באיברים פנימיים, אבנים בכליות ולפגיעה בכלי הדם.

"כאבי הגאוט", מסבירה ד"ר ברק, "הם נורת אזהרה של הגוף. הגוף מאותת לנו שיש לו בעיה ואם לא נטפל בה, המחלה לא רק שלא תעלם, אלא להיפך, היא תחמיר. מחקר שנעשה גילה נתון מדאיג: כ-62% מאלו שחוו התקף ולא טיפלו בו כראוי, חוו התקף נוסף תוך פחות משנה והאחוז אף עלה לכ-80% מהנבדקים בטווח של שנתיים!

הסיפור האישי שהוביל לפתרון אלטרנטיבי

לאחר שבנה אובחן כחולה במחלת הגאוט, הוא החל בטיפול בתרופות קונבנציונליות. תופעות הלוואי לא איחרו לבוא, והן היו בלתי נסבלות – תחושת שריפה בבטן, שלשולים, הקאות, ופריחות על העור. "כאם לא יכולתי להישאר אדישה לסבלו של בני", אומרת ד"ר ברק, "היות ואני עוסקת בתחום הטיפול הטבעי, הייתי נחושה להוציא את הבן שלי מזה, ויהי מה."

איך התחלת?

"התחלתי באינטרנט. חיפשתי מידע ונדהמתי לגלות שהיה מעט מאד מידע מקצועי בעברית. הבחנתי גם בסתירות רבות בין הכתבות שמצאתי, והבנתי שאני מוכרחה לצלול עמוק לספרות המקצועית". ואכן כך עשתה. היא הפכה כל אבן, חקרה לעומק, הוציאה דוקטורט ברפואה סינית בנושא הגאוט, הוציאה ספר מתכונים לחולי גאוט, והפיקה לרשת סדרת סרטונים בעברית בשם: "מדריך שלושת הצעדים לטיפול בגאוט" אותה היא משתפת בחינם כמידע לתועלת הציבור.

אני מבינה שתזונה נכונה זה חשוב ויפה, אבל שימוש בפורמולה שפיתחת ובצמחי מרפא חשוב לא פחות.
"אכן כן. מניסיוני, תזונה נכונה היא רק חצי הדרך לפתרון. התקף הגאוט הוא רק סימפטום. הבעיה האמיתית היא שורשית יותר ולכן הטיפול חייב להיות מקיף ואקטיבי ולהתמקד גם בשורש הבעיה. פורמולת הפלמורין שפיתחתי מורכבת ממספר צמחים ותמציות צמחים עוצמתיים ונותנת מענה מקיף למחלה. הפורמולה מטפלת בשורשי הבעיה שהם עודף ייצור ובעיות בפינוי חומצת השתן מהגוף ע"י חיזוק המעיים והכליות וניקוי הכבד ושיקומו. במקביל, ישנו מענה לסימפטומים של המחלה שהם הדלקת במפרקים ושיקום המפרקים שנפגעו".

חשוב לציין שאותה פורמולה מטפלת גם בבעיות הנלוות מהן סובלים רבים מחולי הגאוט, כגון סוכרת ועודף כולסטרול. ההבנה הראשונית שגם האינטרנט לא מכיל מספיק מידע לחולי גאוט ששואפים למצוא טיפול אפקטיבי ללא תופעות לוואי, הביאה את ד"ר ברק להרים את הכפפה. היא הקימה, לראשונה בארץ, אתר ייעודי לחולי גאוט. האתר מרכז מידע מקיף, ייעוץ, הדרכות תזונה, מתכונים והכוונה מקצועית, ללא תשלום. "כל הידע וההדרכות וידאו באתר ואפילו הייעוץ האישי שאני מקיימת – ללא עלות. מי שבוחר להשתמש בתוספים המוצעים באתר או להגיע לקליניקה שלי לטיפול בדיקור זה כמובן יהיה בתשלום והמטופל גם יקבל ליווי אישי מלא בהליך הטיפולי שלו."

מה המסר שלך לחולים ולמשפחותיהם?

"למרות שזה לא מרגיש ככה, מחלת הגאוט היא בעצם הזדמנות להתחיל אורח חיים בריא ומאוזן. מטופלים רבים, ביניהם גם בני, עשו שינוי גדול גם תזונתי וגם פיזי. מזיזים יותר את הגוף, משתמשים בתוספים טבעיים, וחווים חיים בריאים, מאוזנים וללא כאבים".

הטיפים של ד"ר שרה ברק:

  1. בדקו את עצמכם – בדיקת דם פשוטה שתראה לכם אם אתם בקבוצת סיכון.
  2. טיפול מונע – בעזרת דיאטה נכונה, הקפדה על משקל תקין, צריכת תוספים טבעיים, ושמירה על אורח חיים בריא, ניתן להוריד את רמת חומצת השתן בדם, ולמנוע את התפרצות המחלה.
  3. מים – שתו 3-2 ליטרים מים ביום.
  4. מחוץ לתפריט – נסו להימנע כמה שיותר מחלבון מן החי. הוציאו מהתפריט בשר, פירות ים ואוכל מעובד. הימנעו מאלכוהול ומשקאות ממותקים.
  5. אמבטיות חמות – טבלו לפחות פעמיים ביום את האיבר הפגוע באמבטיית מים חמים, רצוי להוסיף שתי כפות מלח ים אטלנטי.
  6. תוספי תזונה – צריכת תוספים המתאימים לחולי גאוט יעזרו לטיפול מונע, ויסייעו גם בהתקף.
  7. התייעצו עם מומחה לצמחי מרפא.
  8. תנו למפרק הכואב לנוח – בזמן התקף נסו להקל על המפרק הכואב.
  9. התייעצו עם מומחה – הסיבות להתפרצות המחלה שונות מאדם לאדם. חשוב להתייעץ עם מומחה גאוט, שמכיר היטב את המחלה. אין האמור לעיל מהווה תחליף לייעוץ רפואי אישי.

אז מה למדנו היום:

אל תישארו עם הכאבים! השאירו פרטים וקבלו ייעוץ טלפוני בחינם עם ד"ר שרה ברק, מומחיות לטיפול טבעי במחלת גאוט!

ביקרתם בחנות האונליין שלנו?

מבחר חבילות ופורמולות טבעיות לטיפול בגאוט במחירים שאסור לפספס!

המלצות של לקוחותינו:

מאמרים מקצועים נוספים:

ד"ר שרה ברק
ד"ר שרה ברק

ד”ר שרה ברק (Ph.D), מומחית לטיפול טבעי בגאוט ואחראית על הידע המקצועי שהחברה מספקת. ד”ר ברק אמונה על פיתוח הפורמולות הטבעיות שלנו ועל הליווי המקצועי של כל מטופלינו. בנוסף הצוות מורכב ממנהלים, אנשי מקצוע מוכשרים שמלווים את המטופלים במהלך הטיפול. הבסיס לטיפול מושתת על עקרונות הטיפול של ד”ר שרה ברק והוא כולל ייעוץ מקצועי אישי לכל מטופל, טיפול בפורמולות טבעיות, מידע חשוב וסרטונים מלמדים בנושא הגאוט. כדי להתחיל בטיפול אתה צריך לעשות צעד אחד ולפנות אלינו, משם אנחנו כבר נסביר לך איך כדאי לך להמשיך.

יש לכם שאלה? מעוניינים במידע נוסף? הגיבו בתיבה למטה ונענה בהקדם!

מאמרים מקצועים נוספים:

כאבי גאוט בכף הרגל

כאבי גאוט ברגל

למה גאוט בא לידי ביטוי דווקא ברגלים? מחלת הגאוט מתבטאת לרוב בהתקפי כאב עזים בבוהן כף הרגל. הופעה של מחלת גאוט ברגל נובעת מצבירת יתר של חומצת

קרא עוד »

מאמרים מקצועים נוספים:

אני רוצה לשאול שאלה
1
יש לך שאלה על גאוט?
היי,
איך אוכל לעזור לך?